یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام احمد حاتمیان - سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مبلغ دین بودن به لباس و مذهب نیست، گفت: کسی که با اخلاص در راه تبلیغ دین خدا قدم برمی‌دارد می‌تواند یک روحانی شیعه یا یک ماموستای اهل سنت باشد، ولی مسئله‌ مهم، هدف و نیت مبلغ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام احمد حاتمیان؛ مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی کردستان عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی که در شهرستان سقز برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که به‌عنوان مبلغ دینی در سطح جامعه حضور دارند، باید دارای سه صفت و ویژگی آشنایی با روش تبلیغ، سواد دینی و ایمان به هدف باشند.

مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی کردستان عنوان کرد: مبلغی که کمترین آشنایی با مفاهیم قرآنی و دینی داشته باشد و یا اینکه در بحث ایمان به هدف از روحیه پایینی برخوردار باشد، هرگز در کار خود موفق نخواهد بود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه مبلغ دین بودن به لباس و مذهب نیست، گفت: کسی که با اخلاص در راه تبلیغ دین خدا قدم برمی‌دارد می‌تواند یک روحانی شیعه یا یک ماموستای اهل سنت باشد، ولی مسئله‌ مهم، هدف و نیت مبلغ است.

مدیرکل تبلیغات‌ اسلامی کردستان اظهار کرد: موضوع دیگر بحث شیطنت‌ها و دشمنی‌های معاندان دین اسلام است که می‌خواهند با توهین و... بین جامعه اختلاف و فاصله ایجاد کنند، بنابراین برای جلوگیری از عملی شدن این نیت پلید باید بر روی مشترکات تاکید کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha