چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
ساداتی

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان واران و بیدگل و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی طی پیامی شهادت جانباز سرافراز جعفر علی هیزمی آرانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل و عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، طی پیامی شهادت جانباز سرافراز جعفر علی هیزمی آرانی را تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش، در پیام عضو فراکسیون ولایی مجلس آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم «هیزمی آرانی»

سلام علیکم

خبر درگذشت جانباز سرافراز «جعفرعلی هیزمی آرانی» که پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی، دعوت حق را لبیک گفته و به لقاء الله پیوست، موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب گردید.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان و آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در حفظ و پاسداشت ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی در سراسر زندگی خویش کوشیدند. آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت و تجلی شکوه ایثار گشتند. 

اینجانب ضایعه درگذشت ایشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض می‌کنم، ضمن همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل برای بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

دکتر سیدجواد ساداتی نژاد

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل

۱۸ تیرماه ۱۴۰۰ 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha