شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مراسم عقد

حوزه/ به همت طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه مراسم عقدی در امامزاده شاه حسین علیه السلام و با حضور نماینده ولی فقیه در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ساوه، مراسم عقد و دو زوج جوان، در امامزاده شاه حسین(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در دانشکده علوم پزشکی ساوه برگزارشد.

این مراسم، پس از آماده سازی فضا و چیدن سفره عقد، با حضور دو زوج جوان، قرائت صیغه عقد توسط عاقد صورت گرفت، سپس با اعطای هدیه به این زوج و پذیرایی از مهمانان و زیارت امامزاده عظیم الشأن، خاطره شیرینی برای این عروس و داماد رقم خورد.

طلاب جوان حرکت در مسیر ائمه اطهار(ع) و استعانت از حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) را دلیل ازدواج آسان و انتخاب این روز برای آغاز زندگی مشترک عنوان کردند.

حجت الاسلام ودود، نماینده ولی فقیه در دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز در این مراسم گفت: ضرورتی ندارد که حتما جشن های تشریفاتی اغلب آغشته به گناه برگزار شود؛ جشن ازدواجی که در این مکان مبارک که متبرک به یاد و نام ائمه طاهرین علیهم السلام است، برگزار شد یکی از جشن های ساده‌ای است که در عین دوری از تشریفات بسیار سالم، دینی، شاد و جذاب بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha