یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مربی نماز

حوزه/مسئول فرهنگی حوزه علمیه اصفهان از برگزاری دوره تربیت مربی معارف نماز به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان و با همکاری معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و مجمع خادمین نماز استان اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: دومین دوره تربیت مربی تخصصی معارف نماز  برگزار می شود.

وی با بیان اینکه علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند به آدرس اینترنتی amoozesh.qunoot.net مراجعه و به محض ثبت نام در این دوره شرکت نمایند.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: زمان دوره از ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ لغایت ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۰ می باشد.

وی در تشریح مزایای این دوره گفت: اعزام به دستگاه ها و مراکز علمی و آموزشی به عنوان استاد تخصصی معارف نماز، معرفی به آموزش و پرورش محل سکونت جهت برگزاری نشست های تخصصی نماز و صدور گواهینامه معتبر شرکت در دوره ازآن جمله است.

حجت الاسلام امیریان در توضیح شرایط شرکت طلاب در این دوره، گفت: داشتن حداقل مدرک سطح ۲ حوزه، شرکت در تمامی مراحل دوره، کسب حداقل امتیاز از آزمون دوره، شرکت در مصاحبه حضوری و ارائه درس از جمله شرایط است.

وی تاکید کرد: در صورت هرگونه سؤال می توانند با شماره های ۰۳۱۳۶۶۷۲۱۲۳ و اطلاع از آخرین اخبار در کانال فراخوان های ستاد اقامه نماز در پیام رسان ایتا به آدرس NAMAZ_FARAKHAN_ISFAHAN@ مراجعه کنند.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان  افزود: این دوره به همت ستاد اقامه نماز استان اصفهان و با همکاری معاونت تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و مجمع خادمین نماز استان اصفهان برگزار می گردد.

دوره تربیت مربی تخصصی معارف نماز برگزار می شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha