دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردمی شدن، لازمه موفقیت در حوزه امر به معروف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز  در دیدار حجت‌الاسلام بحری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: همانطور که کار اربعین با مردمی شدن به عظمت و اثرگذاری رسید، موفقیت در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز مستلزم مردمی شدن کارها در این عرصه است و اگر این امر به صورت کامل تحقق یابد، شاهد تحولات عظیم خواهیم بود.

 وی تصریح کرد: لازم است حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین را با سایر استان‌ها مورد مقایسه قرار دهید تا جایگاه استان در این عرصه مشخص شود و همین قیاس را بین شهرستان‌های استان نیز داشته باشید و با علم به این معنا، فعالیت‌های خود را انجام دهید.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین سهم خوبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و عرصه‌های عدالت‌خواهی در کشور دارد و جوانان خوبی داریم که فعالیت‌های ملی تاثیرگذاری دارند و این مهم نشان دهنده ظرفیت‌های خوب استان قزوین است که می‌باید تقویت شود.

 رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین با تاکید بر شناسایی اولویت‌ها و تدوین برنامه‌ها بر اساس اولویت‌ها، عنوان کرد: لازم است کارها و برنامه‌ها بر اساس اولویت‌ها تدوین و اجرایی شوند و اگر این مهم تحقق یابد و گزارش آنها به مردم اعلام شود، در مردم ایجاد انگیزه می‌کند و همراهی مردم بیشتر می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: با عزم راسخی که شما عزیزان دارید، ان‌شاءالله کارها با سرعت و جدیت پیش می‌رود و شاهد تحول در این عرصه مهم خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین بحری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌های این نهاد ارائه کرد و در پایان بخشی از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر رونمایی شد.

مردمی شدن لازمه موفقیت در امر به معروف است

مردمی شدن لازمه موفقیت در امر به معروف است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha