یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
آیت الله ناصری

آیت الله ناصری یزدی با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و از زحمات اصحاب رسانه تشکر کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ القَلم و ما یَسطُرون

فرا رسیدن هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی که مزین شده به روز خبرنگار، را گرامی می دارم، این روز را به یکایک خبرنگاران ارجمند و اصحاب رسانه های گروهی، مکتوب و مجازی تبریک و تهنیت گفته و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم جهت آگاهی بخشی صادقانه به جامعه تشکر و قدردانی می کنم.

در جنگ نرم و تبلیغاتی نابرابری که امروز علیه انقلاب اسلامی ایران به سردمداری رسانه های استکبار و صهیونیسم به راه افتاده است، این رسانه ها با مدیریت افکار عمومی دنیا، باطل را حق و ظالم را مظلوم نشان داده و با جریان سازی فکری، جایگاه ارزش و ضد ارزش را تغییر داده و به نفع گروه ها و سیاستمداران حامی خویش گام برمی دارند.

در این نبرد تبلیغاتی، رزمندگان عرصه رسانه و خبرنگاران متعهد و انقلابی و مدافعان حریم امنیت روانی جامعه وظیفه سنگینی جهت مقابله با نقشه های شوم رسانه های استکبار و برملا کردن دروغ های آن ها و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند، چرا که اندیشه ها در برابر قلم زانو می زنند.

در پایان آرزوی سلامتی و موفقیت برای خبرنگاران و اصحاب رسانه داشته و امیدوارم با استعانت و توکل به خداوند متعال با حق طلبی و حق گویی در انجام رسالت آگاهی بخشی و روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم درباره مسائل جامعه وهمچنین تقویت امید به آینده و افزایش اعتماد عمومی موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha