یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
افتتاح کمپ ترک اعتیاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: ایجاد فرصت های شغلی برای معتادان درمان شده بسیار ضروری است، زیرا اگر مهارت نیاموزند مجددا به اعتیاد رو می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده، امروز در افتتاح کمپ ایسین در بندرعباس، اظهار کرد: الحمدلله ساخت و ساز این مجموعه به خوبی پیش رفته است چرا که قریب به یک سال و نیم پیش که به اینجا سفر کردم این مکان همانند متروکه بود و امروز شاهد پیشرفت های عظیم این حوزه هستیم.

وی افزود: امکان ادغام تمامی سنین در یک مجموعه آسایشگاهی اعتیاد وجود ندارد، لذا با توجه به جنسیت و محدوده سنی (نوجوانان و جوانان) بایستی شرایط جداسازی آنها فراهم شود.

نماینده ولی فقیه هرمزگان عنوان کرد: برای افزایش تعداد آسایشگاه ها در استان هرمزگان تلاش می کنیم و ان شاءالله که بتوانیم روزی را در استان هرمزگان جشن روز بدون معتاد را بگیریم.

امام جمعه بندرعباس گفت: در حوزه درمان معتادان وضعیت کشور وضعیت خوبی نیست. حلقه مفقوده درمان اعتیاد بخش توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای این افراد است اگر این قضیه انجام نشود، متاسفانه دوباره شاهد بالا رفتن آمار اعتیاد خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی برای معتادان درمان شده بسیار ضروری است، زیرا اگر  مهارت نیاموزند مجددا به اعتیاد رو می آورند، لذا بحث آموزش فن و حرفه را در کمپ ها فعال خواهیم کرد.

عبادی زاده گفت: در فصل زمستان آب و هوای استان هرمزگان معتدل و خنک می شود و همین علت باعث سرازیر شدن جمعیتی از معتادان شهرستانی به هرمزگان می شود؛ امید است که با همت مسئولین انتظامی و همکاری مجموعه دادگستری استان این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha