دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با گذشتی که از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام فرا گرفته است، توهین کنندگان را مورد بخشش قرار دادند. رفتار این مرجع عالیقدر نشان دهنده چهره رحمانی دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: جایگاه مراجع و علما بسیار والاست و این بزرگان همواره عامل اصلی برادری و توسعه و بسط مسائل دینی در جامعه هستند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران با اشاره توهین یکی از رسانه ها به آیت الله العظمی صافی گلپایگانی افزود: در روزهای گذشته شاهد بی احترامی یکی از رسانه ها به مرجع عالیقدر بودیم که زمینه تکدر خاطر مردم به ویژه حوزویان شد و واکنش ها و اعتراضاتی را به همراه داشت.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با گذشتی که از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام فرا گرفته است، توهین کنندگان را مورد بخشش قرار دادند. رفتار این مرجع عالیقدر نشان دهنده چهره رحمانی دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه طلاب رفتار و منش بزرگانی همانند حضرت آیت الله صافی گلپایگانی را سرمشق خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: نحوه برخورد ایشان با توهین کنندگان، نشان داد که گذشت و بخشش از اصولی بنیادی اسلام و تشیع است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمدی IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    15 0
    واقعا آیت الله صافی الگوی علم و عمل و اخلاق و سیاست هستند. درود بر درایت ایشان
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 17
    چهره رحمانی من رو یاد اسلام رحمانی آقای سیدحسن آقامیری انداخت... کمی در استفاده از واژه ها و مفاهیم دقت بیشتری به خرج بدهیم.