چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مهدی احمدی

حوزه/ معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: اکنون بستر همکاری‌های مشترک برای فعال‌سازی ظرفیت‌های آستان در امور بانوان فراهم شده و خادمان حرم برای نقش‌آفرینی گسترده‌تر در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مهدی احمدی امروز در دیدار انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم عنوان کرد: حضور حضرت برکات بسیاری را برای شهر قم به دنبال داشته است.

وی اضافه کرد: آستان مقدس قم به‌عنوان حرمی که به دختر آل‌الله اختصاص دارد ظرفیت بسیار بالایی برای حرکت‌های اجتماعی و فرهنگی در حوزه بانوان به ویژه دختران جوان و نوجوان دارد که تاکنون از این ظرفیت در سطح ملی و بین‌المللی به صورت مطلوب استفاده نشده است.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: اکنون بستر همکاری‌های مشترک برای فعال‌سازی ظرفیت‌های آستان در امور بانوان فراهم شده و خادمان حرم برای نقش‌آفرینی گسترده‌تر در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی آماده هستند.

وی از برگزاری ویژه برنامه فدای دخترم در دو سال گذشته با محوریت افزایش ارتباط پدران و دختران یاد کرد و گفت: در این ویژه برنامه بخشی از ظرفیت‌های آستان مقدس به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha