سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سراجي

حوزه/عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه در خدمت به مردم با کسی مماشات ندارد گفت: اگر شهرداری بندرعباس نمی تواند مشکلات خیابان‌های شهر را حل کند خودش حاضر است بیل به دست گرفته و مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش خبرنگار حوزه از بندرعباس، حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در یازدهمین جلسه علنی شورا ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهارداشت: ۱۳ آبان روز بزرگداشت حماسه ها است و روز دانش آموزان نامیده شده  تا خاطرات فرزندان انقلاب در آن برای همیشه در تاریخ جاودانه بماند و درسی فراموش نشدنی برای دانش آموزان سراسر گیتی باشد که با ابرقدرت های چپاولگر به مبارزه بپردازند و عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث انتزاع روستاهایی از شهرستان پارسیان و الحاق آن به استان فارس این مسئله را ظالمانه خواند و خواستار از دستور کار خارج شدن این موضوع شد. 

حجت الاسلام حیدری سراجی تاکید کرد: شهروندان بندرعباس امروز گلایه های به حقی از وضعیت شهر دارند و انتظار داریم شهردار جدید با گذر از شعارها و در حیطه عمل با پاهای برهنه نه با چکمه های نمایشی و دستانی عریان به همراه تیمی منسجم و کارگروه های تخصصی در راستای رفع مشکلات شهر بندرعباس اقدام کنند.

وی عنوان کرد: علت انتخاب شهردار جدید بندرعباس روحیه فساد ستیزی و جهادی او بود و لازم است شهردار فساد ستیزی را در تمام بخش های شهرداری به نمایش بگذارد و در انتصاب مدیران نیز حساسیت لازم را به خرج دهد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: ما همه برای خدمت به مردم اینجا آمده ایم و در خدمت کردن با هیچ کس مماشاتی نداریم و اگر در مدیران شهرداری کم‌ کاری ببینیم بدون اینکه به جایگاه و ارتباطات او توجهی داشته باشیم، برخورد خواهیم کرد.

حجت الاسلام حیدری سراجی خاطرنشان کرد: وضعیت خیابان های شهر مناسب نیست و مردم به شدت گلایه مند و ناراضی هستند؛ وقتی مشکلی در خیابان ها ایجاد می شود مدت زیادی طول می کشد تا رفع شود؛ مدیران شهرداری اگر نمی توانند مشکل خیابان ها و چاله های آن را حل کنند اعلام کنند و یک کامیون شن و یک عدد بیل به ما دهند در کمترین زمان خودمان مشکلات خیابان ها را حل می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha