دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
13 آبان

حوزه/ طلاب و روحانیون بسیجی آذربایجان غربی ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و خلف صالح ایشان، انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از ارومیه، بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللَّهِ (سوره ابراهیم ایه ی ۵)

یقیناً احیاء و تبیین رخدادهای الهی و عبرت آموز جوامع بشری؛ ضرورتی عقلانی و از مهم ترین نیاز های حیاتی برای ملت ها به شمار می رود ؛ که موجب رشد و بالندگی و هوشیاری آن ملت خواهد شد.

انقلاب اسلامی صحنه ظهور و بروز حرکت های جهادی و خودجوش مردمی به خصوص درمیان اقشار جوان و مطالبه گر بوده و هست ؛ حرکت هایی که باعث رشد و پویایی مستمر این تحول شگرف شده است.

فتح لانه جاسوسی به تعبیر حضرت امام (رحمه الله) در تاریخ ۱۳ ابان ماه؛ یکی از این حماسه های تاریخی بوده که باعث حیرت نظام های سیاسی با داشتن سازمان ها و ارگان های پیشرفته شده است چراکه چنین حرکت بزرگی به صورت خودجوش و بدون داشتن تشکیلات به خصوص، بسیار دور از ذهن به نظر می رسید ؛ اما اراده پولادین جوان ایرانی قدرتی است که می تواند هر ناممکنی را ممکن کند .

تبعید حضرت امام( قدس سره)  از ایران به ترکیه به سبب اعتراض ایشان به لایحه شرم آور کاپیتولاسیون ، مصونیت ظالمانه مستشاران ویژه خوار آمریکایی ، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی درسال ۵۷ توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام هر یک خاطرات الهام بخش و بیان واقعیت امدادهای غیبی الهی است. روزهایی که یاد آور استقلال طلبی، آزادیخواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت در برابر شیطان سیلی خورده از اسلام و انقلاب اسلامی است.

طلاب و روحانیون بسیجی ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی اعلام داشته و همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه خواهیم بود.

بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha