پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 988413
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
زکات

حوزه/ امام جمعه هشترود با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته ۸۶۰ دیدار از ۱۱۵ روستای شهرستان داشته و با کشاورزان دیدار کرده است، گفت: اگر زکات جدی گرفته شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت‌الاسلام حسن جعفریان، امروز در شورای زکات هشترود گفت: مردم شهرستان هشترود در مدت سپری شده از سال جاری حدود ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند و این مبلغ برای اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی، درمانی و جهیزیه هزینه شده است.

وی از ایجاد مرکز نیکوکاری زکات در بخش نظرکهریزی و شهر هشترود نیز خبر داد و اظهار کرد: این مراکز، دریافت زکات را در اولویت برنامه‌های خود قرار می دهند و به صورت هدفمند به رفع مشکلات فقرا در همان مناطق اقدام می‌کنند. 

امام جمعه هشترود، نقش روحانیان و امامان جماعت را در تبلیغ و فرهنگ‌سازی برای اجرای فریضه الهی زکات برجسته دانست و مشارکت و همراهی عموم مردم جامعه در احیای این فریضه الهی را خواستار شد.

حجت‌الاسلام جعفریان با بیان اینکه طی هفت ماهه گذشته ۸۶۰ دیدار از ۱۱۵ روستای شهرستان داشته و با کشاورزان دیدار کرده است، افزود: اگر زکات جدی گرفته شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند.

امام جمعه هشترود در ادامه حل مشکلات کشاورزان و روستائیان در زمینه کمبود آب را نیز خواستار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha