دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمود قماطی نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان

حوزه/ محمود قماطی گفت: محور مقاومت هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد آنچه را که در میدان نبرد نتوانسته به دست آورد را با سیاست بگیرد و این ما هستیم که شرایط را تعیین خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمود قماطی نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با بیان اینکه خط مقاومت با رویکرد تجاوز برای غصب سرزمین مقابله می کند، افزود: محور مقاومت هرگز به دشمن اجازه نخواهد داد آنچه را که در میدان نبرد نتوانسته به دست آورد را با سیاست بگیرد و این ما هستیم که شرایط را تعیین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما در محور مقاومت برای آزاد سازی سرزمین اشغالی و حفظ راه مقاومت تا پیروزی تلاش خواهیم کرد.

قماطی به اقدام کشور های عربی خائن در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این کشور ها موجودیت رژیم اسرائیل را در منطقه امری عادّی جلوه دادند.

ایران رکن اساسی در محور مقاومت است

عضو شورای سیاسی حزب الله با تأکید بر اینکه آنچه ایران امروز از ظلم و تحریم ها با آن مواجه است به دلیل حمایت آن از مقاومت در منطقه است، بیان داشت: ایران از خط مقاومت در منطقه حمایت می کند و آن رکن اساسی در محور مقاومت به شمار می رود.

محمود قماطی توطئه علیه سوریه را به دلیل تمسک و پایبندی آن به مسئله فلسطین و حمایت از مقاومت دانست و گفت: در لبنان ما شاهد یک توطئه عربی آشکار علیه مقاومت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha