یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: موضوع استکبارستیزی یک اصل قرآنی است و از زمان انبیاء بوده و تا کنون ادامه داشته و ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، صبح امروز در مراسم ۱۳ آبان در جوار یادمان شهدای گمنام شهر چغادک اظهار داشت: موضوع استکبارستیزی یک اصل قرآنی است و از زمان انبیاء بوده و تا کنون ادامه داشته و ادامه خواهد داشت.

امام جمعه بخش چغادک با بیان اینکه ملت ایران در زمان امام راحل در مقابل استکبار شرق و غرب به پا خواست و قیام کرد افزود: استکبارستیزی که امام راحل و مقام معظم رهبری به دنبال آن است غرب ستیزی نیست و در بیان امام خمینی و رهبر انقلاب هیچ وقت نبوده است اما تبلیغات شوم بیگانگان اذهان را منحرف کرده و می گویند مردم ایران با دنیا مشکل دارند، اما اینطور نیست، مردم ایران با استکبار مشکل دارند.

وی با بیان اینکه مردم ایران در مقابل استکبار ایستاده اند گفت: زمانی ایران جزیره ثبات برای اسرائیل بود اما اکنون آن را به زانو در آورده اند؛ امروز این شبهات وجود دارد که ما تا کی باید با آمریکا دشمنی کنیم، به همین جهت لازم است روی مساله «جهاد تبیین» کار کنیم و جامعه را نسبت به این شبهه روشن کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه ملت عزیز ایران وفاداری خود را همیشه ثابت کرده است گفت: هزاران نفر از جوانان این میهن در راه استکبارستیزی خون خود را دادند و امروز نوبت مسئولین است که دین خود را ادا کنند.

حجت الاسلام خدری ادامه داد: در گذشته، افرادی همچون فرعون، نمرود، معاویه و... مصداق استکبار بودند اما در حال حاضر آمریکا و متحدانش مصداق این واژه هستند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه ما با اسم آمریکا کاری نداریم اما با ماهیت و خوی سلطه گری آن مشکل داریم گفت: امروز بار دیگر می بینیم که در آبهای حوالی خلیج فارس و دریای عمان استکبار یک بار دیگر تحقیر شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دزدان دریایی آمریکا و ارتش تروریست آنها قرار گرفتند و نفتکش را نجات داد و ناو آمریکایی را مجبور به فرار کردند، چه تحقیری از این بلاتر برای استکبار.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha