پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد. زندگی سالم حق انسانها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار دکتر سلاجقه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست در قم، گفتند: مسئله محیط زیست، بسیار مهم است و این مسئولیتی که شما در ارتباط با محیط زیست به عهده گرفته اید از این لحاظ که مورد نیاز همه موجودات حتی انسانها است، بسیار ارزشمند است.

این مرجع تقلید افزودند: امروز شاهد هستیم که شهرها بزرگ شده اند و همین مسئله آسیب جدی به هوا زده و هوا را آلوده کرده است. از طرفی بحث کارخانه ها است که با بزرگ شدن شهرها، در داخل شهر ها قرار گرفته و همین مسئله سبب مشکل و آسیب در بحث محیط زیست شده است. لذا باید برای شرکت ها و کارخانه های تولیدی فکری کرد تا اجازه ندهیم هوا آلوده شود.

ایشان اظهار داشتند: سابقا در ساحل دریاها، جنگل بوده و این جنگل اثرات محیطی خوبی داشته است، اما امروز جنگل ها در پی ساخت و سازی از بین رفته است.

معظم له بیان داشتند: مسئله دیگری که باید به مخاطره افتادن محیط زیست شده است، زباله ها و تولید آن است. زباله ها و تولید آن اثر مخربی برای محیط زیست به همراه داشته اس و حتی سبب از بین رفتن ماهی های دریا شده است. باید برای این زباله ها هم فکری کرد و اجازه ندهیم محیط زیست را آلوده و سبب از بین رفتن ساحل دریا شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: انسان باید در محیطی زندگی کند که از هر لحاظ سالم باشد. زندگی سالم حق انسانها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha