سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
سرهنگ مهدی کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان قم با اشاره به استراتژی دشمنان نظام گفت: هدف دشمنان ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،  سرهنگ مهدی کبیری پور ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دنیای امروز اظهار داشت: حضور و فعالیت در فضای مجازی و مقابله با تهدیدات دشمنان در این فضا در واقع پاسداشت ارزش‌های شهدا و انقلاب است.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر حضور در تمامی عرصه‌ها از ضرورت مقابله با تبلیغات دشمنان نظام در عرصه‌های مختلف تاکید کردند.

کبیری پور هدف دشمنان نظام را ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم عنوان کرد و گفت: وقتی دشمنان نظام متوجه شدند که نمی‌توانند به لحاظ نظامی علیه کشورمان اقدامی انجام بدهند روش خودشان را تغییر داده و به دنبال ضربه‌زدن به‌نظام از این طریق هستند که باید نقشه‌های آن‌ها را در این بخش نیز خنثی کرد.

وی ابراز داشت: تولید محتوی مناسب و عرضه در فضای مجازی نیازی است که این روزها احساس می‌شود و این وظیفه بر عهده شما جوانان انقلابی و بسیجی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا غلامی LU ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۳
    0 0
    کلیپ شمارو تو جمکران دیدم اولش باورم نشد تا اینکه تو گوگل سرج کردم دیدم خوده شما هستید خدا مادرتونو بیامرزه سایه بابات رو سر خانوادتون باشه