سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    22 4
    یه مشت آدم بیکار....
    • ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      5 12
      قیاس به نفس خوب نیست
  • ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    7 5
    هم خودم هم همه خانواده همه طلبه هستیم(پسر داماد دخترم خانواده ) همه هم واکسن زدیم وقتی حضرت آقا و مراجع واکسن زدند حجت بر همه تمام هست
    • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      10 2
      واکسن زدن حضرت آقا و مراجع بزرگوار یعنی وجوب ؟
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
      0 1
      خب تحقیق نکردی ان شاءالله شما هم در دراز مدت خود ایمنی میگیری ..هم رگهات می بنده تا درک کنی کسانی رو که فلج شدند اون موقع خفه خون میگیری.
  • ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    3 4
    با افتخار خودم و خانواده ام واكسن زديم و انجام وظيفه كرديم
    • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      7 9
      خدا را شکر هیچکدام واکسن نزدیم. و إن شاء الله الشافی همه امت حزب الله از بلیه کرونا رهایی یابند و مسلسل واکسن به تبع خود کرونا برطرف شود.
  • ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    4 16
    با توجه به تنوع داروهای اسلامی ، سنتی و حتی مدرن ایرانی ، چه وجه قابل قبولی برای اضطرار به تزریق ماده نامطمئن مسمی به واکسن می ماند ؟
  • ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    6 8
    با توجه به اهمیت نفوس مردم ، چرا ترک فعلهای مسئولان سابق و کنونی وزارت بهداشت در رابطه با داروهای بومی کرونا پیگیری نمی شود ؟ چه کسی مسئول رسیدگی به تعللهای منجر به مرگ و دیگر عوارض کرونا توسط مسئولان مربوطه هست ؟
  • ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    14 1
    به نظر من عملکرد سایتهای خبری حوزوی در مورد طب سنتی نشان دهنده سردرگمی مسولان سایتهای خبری حوزه در مواجه با طب سنتی است. سایتهای خبری حوزوی با قدرت تمام اخبار حوزوی را منعکس می کردند که غربالگری جنین های ناقص الخلقه را محکوم می کردند و آن را قتل نفس می خوانده اند در حالیکه علم پزشکی و پزشکان غربالگری در بارداری و سقط جنین های ناقص الخلقه را لازم می داند. سپس همین سایتهای خبری حوزوی با قدرت تمام حوزویان مخالف واکسن را محکوم می کنند و آنها را دشمنان علم و عده ای قلیل و مطرود از حوزه می دانند زیرا پزشکان واکسن زدن را لازم می دانند. سوال این است که همین پزشکانی که واکسن زدن را لازم می دانند غربالگری در بارداری و سقط جنین ناقص الخلقه را هم لازم می دانند پس چگونه است در غربالگری و سقط جنین با حوزویان مخالف پزشکی همراه هستید ولی در واکسن زدن فقط موافق پزشکان هستید؟. همان پزشکانی که با غربالگری و سقط جنین ناقص الخلقه موافق هستند می گویند واکسن هم بزنید ، ولی سایتهای خبری حوزوی با غربالگری و سقط جنین مخالفت می کنند و نظر پزشکان را رد می کنند ولی وقتی نوبت به واکسن زدن رسید ناگهان با گفتن اینکه حوزه با علم پزشکی مخالفتی ندارد شروع به حمایت از واکسن زدن می کنند، دلیل این تناقض آشکار چیست؟ به قول علمای حوزوی بائک تجر و بائی لم تجر؟
  • ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 1
    بسمه تعالی سلام عرض می کنم.مختصر بگویم این حقیر چندان کسان منفعت طلب طب سنتی را نمی شناسم. اما همین قدر بگویم که بنده به عیان دیدم و از کسان متعددی هم شنیدم که با زدن واکسنها هم از بستگان و اطرافیانشان مرحوم شدند به فاصله کوتاهی و هم تعداد قابل توجهی بعد از زدن واکسن علیرغم رعایت شیوه نا مه های بهداشتی به کرونا مبتلا شدند! شاید عده ای افراد سودجو که معمولا در همه طیفی یافت می شوند و مسائل اصلی را همیشه به حاشیه می برند و باعث ضرر به دیگران می شوند اما شما باید سراغ متخصصین تبعات و عوارض شناس واکسن نوپدید کرونا بروید و سخن ایشان را بشنوید و سپس به منصب قضاوت بنشینید نه آن جماعت معترض به واکسن. امروزه اظهار نظر متاسفانه خیل راحت شده برای همه کس اما بدون مشاهده و مطالعه میدانی که این خیلی خوب نیست. ضمنا بد نیست یادآور شوم که هزینه هنگفتی بابتخرید واکسن از کشورهای خارج شد که می توانسن در داخل در اختیار متخصصین و دانش پژوهان علم پژشکی در طیف وسیع قرار بگیرد برای تولید واکسنهای معتبر و داروهای موثر ولو گیاهی که شور بختانه چنین نشد!
  • آزاده IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    0 1
    اگر واکسن بد بود دنیا آنقدر شتاب نمی کرد مردم خود را واکسن بزنند و این همه هزینه و وقت صرف می کردند همه می دانیم وقت چقدر ارزش دارد نرد کشور های صنعتی اما طب سنتی اگر می توانست تا حالا درمان می کرد چین که ریشه این دانش رو به واکسن پیش رفت توانست جلوی مرگ ومیر مردم خود گرفت بجای تشکر و سپاس از زحمتکشان علیه این ها شعار دادند ما و همه فامیل ها واکسن زدیم هیچ عرصه ای هم دچار نشدند انهایی که می گویند و شایعه می کنند هیچ ارتباطی به واکسن ندارد