پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام رستگار

حوزه/ حجت‌الاسلام رستگار گفت: ستون فقرات جنگ ادراکی دشمن، تحریف و استحاله برای تغییر انقلاب است و آن چیزی که می‌تواند مصونیت بخش باشد و جلوی دشمن را بگیرد، چیزی نیست جز روی آوردن به معنویت، ارتقای معنویت و کار بر روی تفکر و اندیشه‌ی جوانان.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، توجه به طرح شجره طیبه صالحین را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: شجره طیبه صالحین می‌تواند جلوی تحریف، استحاله و تغییر انقلاب اسلامی را بگیرد.

وی با اشاره به دشمنی‌ها و شکست‌هایی که استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران خورده است، بیان کرد: ضربه‌ای که دنیای استکبار در این چهار دهه از اسلام ناب خورده است در هیچ مقطع تاریخی نخورده است. دشمن به این باور رسیده که بودن جمهوری اسلامی یعنی خداحافظی با ابرقدرتی، ازاین‌رو بعد از شکست در جنگ‌های سخت و نیمه سخت تمام تلاش خود را بر روی جنگ نرم یا همان جنگ ادراکی متمرکز کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوزستان ادامه داد: ستون فقرات جنگ ادراکی دشمن، تحریف و استحاله برای تغییر انقلاب است و آن چیزی که می‌تواند مصونیت بخش باشد و جلوی دشمن را بگیرد، چیزی نیست جز روی آوردن به معنویت، ارتقای معنویت و کار بر روی تفکر و اندیشه‌ی جوانان.

وی تصریح کرد :یکی از راهکارهای مصونیت بخشی به جامعه همین شبکه‌ی صالحین بوده که می‌تواند انسان‌ در تراز انقلاب را تربیت کند.

حجت الاسلام رستگار در پایان گفت: حقیقتاً مسئولیت سنگینی بر عهده‌ی ما گذاشته‌شده و مشکلات زیادی بر سر راهمان وجود دارد. امیدواریم با تشکیل قرارگاهی در مرکز استان و بررسی مشکلات و تزریق اعتبارات بتوانیم این بار سنگین را به سرمنزل مقصود برسانیم و به مطالبه‌ی رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha