یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی

حوزه/ کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، به همت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) خواهران بناب و اداره آموزش و پرورش بناب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، کارگاه سبک زندگی اسلامی ایرانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور آیت الله عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه بناب و پارسا مهر، مدیر آموزش و پرورش این شهر به همت حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) خواهران و اداره آموزش و پرورش بناب برگزار شد.

حجت الاسلام مجتبی نظری، تعمیق و گسترش اصول و راهکارهای پیاده سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و گسترش معارف و سیره اهل بیت (ع) از اهداف این کارگاه دانست.

استاد حوزه علمیه تبریز، ایجاد حس آرامش در زندگی را مهم تر و فراتر از ایجاد حس آسایش دانست و افزود: آسایش رفع نیازهای جسمی و مادی در زندگی می باشد و این درحالی است که گرچه وجود این ملاک برای داشتن زندگی رضایتمند، مهم و ضروری است ولی آرامشی که زوجین از درکنار یکدیگر برای هم به ارمغان می آورند بالاتر و مهم تر از رفع نیاز مادی است.

مباحثی چون تحکیم بنیان خانواده، آسیب های که به بنیان خانواده لطمه می زند و راهکار برای رابطه نیکوی والدین با فرزندان در این کارگاه مطرح گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha