یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست "شبیه ترین دختر به مادر شیعه" به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) برگزار می شود

حوزه/ همایش «شبیه ترین دختر به مادر شیعه» و نهمین همایش کریمه اهل بیت(س)، دوشنبه ۲۴ آبان در حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار می شود.

خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان عنوان کرد: مدارس علمیه خواهران استان نشست هایی را با موضوعات شخصیت و علم حضرت معصومه سلام الله علیها با رویکرد توجه طلاب و بانوان به سیره ایشان در برنامه های علمی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی برگزار می کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران هرمزگان ادامه داد: این برنامه ها در قالب های متفاوت هنری، مراسم و مسابقات است که توسط مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نهمین همایش کریمه اهل بیت(س) دوشنبه ۲۴ آبان ماه، از سوی کانون فرهنگی هنری مساجد و با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان در سالن آمفی تئاتر حوزه خواهران استان برگزار می شود و حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس میهمان ویژه این همایش است.

عباسی خاطرنشان کرد:: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا مدیر حوزه علمیه خواهران نیز با موضوع «شبیه ترین دختر به مادر شیعه» در فضای مجازی برای طلاب، اساتید و کارمندان استان هرمزگان نشست خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha