پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تبریز

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: باید توجه داشت که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از روی دلسوزی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی، امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی، ضمن تبیین رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بر استفاده از تبلیغات در رسانه ملی و فضای مجازی جهت صرفه جویی در مصرف آب به عنوان یکی از معروفات در این حوزه تاکید کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی گفت: باید توجه داشت که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید از روی دلسوزی باشد.

وی افزود: یکی از راه های ترویج فرهنگ امردبه معروف و نهی از منکر در جامعه استفاده از آموزش است که ستاد امر به معروف نیز به همین منظور اقدام به برگزاری جلسات مجازی کرده است. همه مردم مخصوصا مسئولان می توانند هم به صورت آنلاین و هم افلاین در این دوره شرکت کنند.

مهندس یوسف غفارزاده، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی هم در این جلسه، گزارشی از عملکرد شرکت آب منطقه ای استان ارائه و بر لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و کارگا ههای آموزشی تاکید کرد.

در پایان این جلسه، حجت الاسلام نستوهی حکم مسئولیت شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی را به مهندس غفارزاده اعطا کرد.

 امر به معروف و نهی از منکر از روی دلسوزی انجام شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha