چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ملکیان

حوزه/ حجت الاسلام ملکیان از برگزاری داوری یازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) حوزه های علمیه برادران و خواهران استان اصفهان و انتخاب ۲۴ نفر برگزیده نهایی در این دوره خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین رسول ملکیان اصفهانی، دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) حوزه های علمیه برادران و خواهران استان اصفهان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: جشنواره علامه حلی (ره) حوزه های علمیه برادران وخواهران استان اصفهان همراه با معرفی نفرات برگزیده در هفته پژوهش، آذر ماه ۱۴۰۰ برگزارمی ‌گردد.

وی بیان کرد: براین اساس، در روزهای گذشته، داوری ۶۱ اثر راه یافته به این مرحله از طلاب حوزه های علمیه برادران و خواهران استان با حضور اساتید و داوران علمی انجام گرفت.

دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان اصفهان تاکید کرد: از میان ۶۱ اثر راه یافته به مرحله داوری یازدهمین جشنواره، این ۳۱اثر از طلاب برادر و ۳۰ اثر از خواهران طلبه بود.

وی افزود: آثار راه یافته به مرحله داوری از هر ۵ گروه علمی یعنی گروه قرآن و حدیث؛ گروه تاریخ؛ گروه منطق و فلسفه و کلام و عقاید؛ گروه فقه و حقوق و اصول، گروه علوم انسانی و اخلاق و تبلیغ در این داوری شرکت داشتند.

حجت الاسلام ملکیان عنوان کرد: از میان آثار طلاب برادر، تعدادی به مقاله سطح یک در پایه سوم حوزه علمیه بوده که به صورت متن پژوهی است و تعدادی مقاله سطح دو و تحقیق پایانی در پایه های شش و هشت می باشد.

وی ادامه داد: در میان آثار خواهران طلبه در یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان، مقاله سطح یک و دو و پایان نامه سطح ۳ و ۴ وجود داشت.

دبیر یازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) اظهار کرد: در مرحله داوری یازدهمین جشنواره علامه حلی(ره)، تعداد ۲۴ نفر حائز رتبه اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر شدند، همچنین در این داوری یک کتاب نیز حضور داشت که حائز رتبه گردید.

وی در توضیح ویژگی های این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) خاطرنشان کرد: تمام آثار داوری در این دوره از جشنواره، دارای فایل دیجیتال بود، براین اساس فایل آثار چند روز قبل از برگزاری داوری جشنواره علامه حلی (ره) برای همه اساتید داور به منظور بررسی ارسال گردید و اساتید فرصت کافی برای مطالعه و نمره پیشنهادی داشتند.

حجت الاسلام ملکیان یادآور شد: با توجه به شرایط ایام کرونا، ازبرگزاری جلسات حضوری و غیر ضروری درزمان بررسی آثار خود داری گردید و به نحوی سرعت روند انتخاب نفرات برگزیده افزایش پیدا کرد.

وی در پایان گفت: ۲۴ اثر برگزیده نهایی، برای داوری جشنواره علامه حلی (ره) کشوری به قم ارسال می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha