پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و افتتاح دفتر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران

حوزه/ در مراسمی با حضور شخصیت ها و مسئولان حوزوی، دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران؛ دکتر سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران؛ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران و برخی مدیران نهادها و مراکز حوزوی، دفتر نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران، پیش از ظهر امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۰ افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در این مراسم اظهار داشت: با در نظر گرفتن مسائل مختلف و لزوم هماهنگی های لازم و به دنبال افزایش تعاملات با دستگاه های مختلف بنا بر این این شد که این نمایندگی در شهر تهران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران باید در رأس مسائل مختلف که در حوزه مسائل زنان ورود پیدا کند، هدف از تشکیل نمایندگی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در تهران را افزایش تعاملات با دستگاه های مختلف دانست و افزود: با انجام این کار بخشی از نیروهای مرکز نمایندگی تهران مستقر خواهند شد تا تعاملات را دنبال کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران تهران ادامه داد: برای نیل به این هدف و ارتقای تعاملات حوزه های علمیه خواهران با دستگاه های مختلف، از دو سال قبل حرکت بسیار مبارک و ارزشمندی شروع شده است. ماحصل این کار انعقاد تفاهم نامه های متعدد با دستگاه های مختلف بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان در پایان گفت: امیدواریم این کار موجب افزایش بهره برداری از ظرفیت های حوزه شود و بتواند در حد وسیعی از مشکلات موجود در مسائل فرهنگی و اجتماعی را حل کرده و راهکار های مناسبی را ارائه دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    2 0
    آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی
  • مخلص IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    به جای افتتاح ساختمانهای عریض و طویل به فکر معیشت طلاب باشید آیا طلبه سطح ۳ با ۱۲۰۰۰۰۰می تواند زندگی را اداره کند الان آمار وردی حوزه نزدیک به صفر است