شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اصغر صفرزاده

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: بسیج یک مکتب فکری و دارای ایدئولوژی و چارچوب عملی برای زندگانی در دنیای پرآشوب و فتنه‌خیز کنونی است و بسیجی باید از رمز و راز برطرف کردن موانع و مشکلات و فراهم ساختن شرایط زیستی زیبا و بری از هر گونه آلودگی و پلشتی آگاه باشد.

حجت الاسلام اصغر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: هدف از بزرگداشت هفته بسیج، تبیین و تشریح دستاوردها، خدمات بیش از چهل ساله بسیج و بیان ظرفیتهای این مکتب مردم نهاد است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: سازمان بسیج مستضعفین در آذر ماه ۱۳۵۸ با فرمان داهیانه امام راحل تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ماه ۱۳۵۹ به طور قانونی رسمیت یافت و زیر مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: بسیج یک مکتب فکری و دارای ایدئولوژی و چارچوب عملی برای زندگانی در دنیای پرآشوب و فتنه‌خیز کنونی است و بسیجی باید از رمز و راز برطرف کردن موانع و مشکلات و فراهم ساختن شرایط زیستی زیبا و بری از هر گونه آلودگی و پلشتی آگاه باشد.

حجت الاسلام صفرزاده ادامه داد: بسیج مدرسه عشق است و بسیجی با تمام وجود در راه پیشبرد هدف، عاشقانه اقدام می‌کند. بسیجیان با ایمان به هدف، در مسیر خدایی شدن، خدمت به خلق را سرلوحه اقدامات خود می‌کنند و در پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان گفت: از این منظر بسیج همچون قلعه مستحکمی به گستره تمامی کشور است که تمامی آحاد آن به فراخور حال، وظیفه‌ای در حفظ امنیت، رونق بخشی به اقتصاد مقاومتی و معیشت، تحقیق و پژوهش، سبک زندگی و معنویت و استقلال و آزادی عهده‌دار هستند.

وی افزود: طلاب بسیجی در کنار سایر بسیجیان در راستای وظیفه راهبری خود با روحیه جهادی و انقلابی در حال ایفای نقش بی بدیل خود در جامعه می‌باشند. این بسیجیان که بنا به فرموده روح خدا لشکر مخلص خدا هستند با آتش به اختیار در مواقع مورد نیاز گام در میدان گذاشته در خدمت به خلق الهی سر از پا نمی‌شناسند که شرکت در اردوهای جهادی در مواقع سیل و زلزله و کمک به بیماران کرونایی از نمونه‌های بارز این اخلاص و شکوفایی است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: این هفته را به همه بسیجیان دریادل و عاشقان راه حق تبریک و تهنیت عرض کرده و مزید توفیقات آنان را از خداوند منان آرزومندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha