چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: باید مدیران و مسئولان با تأسی از بسیج و فرهنگ بسیجی در ساماندهی امور عمل کنند و زمینه برون رفت مملکت از مشکلات موجود را فراهم آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در نشست جمعی از اعضای بسیج طلاب شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته بسیج، عنوان کرد: ثروت تنها به معنای داشتن مال و اندوخته مالی نیست، بلکه ثروث واقعی داشتن فرصت هایی برای سازندگی معنوی و اعتقادی است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از این ثروث های معنوی در انقلاب و نظام اسلامی وجود سازمان بسیج است، سازمان و تشکلی که با هدف و نیت والای خدمت به مردم، اسلام و نظام به فرمان امام راحل تشکیل شده است و امروز بسیجیان مایه افتخار کشور هستند.

وی اظهار کرد: افق دید بسیج بسیار گسترده و وسیع است، به گونه ای که در هر بخش و حوزه ای ورود نیروهای بسیجی تحول آفرین بوده و نمونه های عینی بسیاری در این زمینه برای بیان داریم.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینک سبک مدیریت بسیجی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس بسیاری از رزمندگان با روحیه بسیجی و بینش انقلابی خوب با دستان خالی در برابر جهان استکبار قرار گرفتند و بزرگترین حماسه ها را رقم زدند. امروز هم باید مدیران و مسئولان با تاسی از بسیج و فرهنگ بسیجی در ساماندهی امور عمل کنند و زمینه برون رفت مملکت از مشکلات موجود را فراهم آورند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: طلاب بسیجی با استفاده از این روحیه در میدان فرهنگ و دین می توانند بسیار نقش آفرین باشند، تبلیغ دین و فرهنگ در جامعه خود عملی بسیجی است که امروز بر عهده یکایک طلاب و روحانیون قرار گرفته است، بنابراین باید برای انجام هرچه بهتر این وظیفه دینی و شرعی نگاهمان، نگاهی بسیجی وار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha