پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
مردم با وجود مشکلات به نظام و انقلاب وفادار هستند

حوزه/ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با وجود مشکلات و تحریم ها به نظام و انقلاب وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مدرسه علمیه الزهراء(س) همدان برگزار شد، با اشاره به چالش هایی که از اول انقلاب توسط دشمنان به وجود آمده و افت و خیزهای نظام اسلامی، گفت: مردم نیز ثابت کرده اند که به نظام و انقلاب وفادار هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را در سه محور نقش امام و رهبری، انسجام مردمی و ایمان و اعتقاد برشمرد و افزود: جنگ های ترکیبی و تهدیدهای دشمنان در زمینه های اقتصادی و داد و ستد بین المللی، مدیریت بر جامعه بسیار را مشکل می کند، اما مقام معظم رهبری با اقتدار و تدبیر نظام را اداره می کنند.

وی با اشاره به شاخصه های برتر رهبر فقید انقلاب امام خمینی(ره) گفت: امام(ره) ادیب و عارف و یک سیاستمدار به تمام معنا بود و در کنار نگاه های عرفانی، سیاستمداری توانا بود. تشکیل بسیج یکی از همان تدبیرهای بی نظیر امام(ره) برای رفع مشکلات جامعه در بحران جنگ بود.

فلاحی در ادامه با اشاره به آیه ۶۹ سوره عنکبوت "الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا: آن کس که رو به خدا کند خدا همه را خدمتگزار او می کند"، گفت: مثال بارز این آیه الهی، امام(ره) است.

وی در پایان به اقدامات دولت اشاره و تصریح کرد: وقتی حاکمی با نیت پاک و خالص وارد میدان شود، نصرت الهی نیز همراه او می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha