یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
سردار اباذر سالاري

حوزه/فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: با لطف خداوند و تلاش های بسیج می توانیم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می توانیم به پیروزی برسیم و راه آن جاری شدن فرهنگ بسیجی در بدنه مدیریتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه از بندرعباس، سردار اباذر سالاری، صبح امروز در اجتماع عظیم بسیجیان استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، اظهارداشت: بسیج شجره طیبه ای است که از روز های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم عزیز بوده است و کار سازماندهی و نظم بخشی امور انقلاب را انجام داده است.

وی افزود: اوج نقش بسیج را در دفاع مقدس که دانشگاه انسان سازی بود دیدیم که در مقابل استکباری که دیوانه ای به نام صدام ملعون جلو انداخته بود تا نظام و انقلاب را از ریشه نابود کند ایستاد و صدامی که تمام دنیا کنارش ایستاده بود با اراده خداوند متعال شکست داد.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام بیان کرد: حضور منسجم مردم و تبعیت از مرجع عالیقدر حضرت امام باعث شد پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس رقم بخورد در حالی که رزمندگان ما با حداقل امکانات نظامی مظلوم بودند و با ابتدایی ترین سلاح های جنگی جلو ماشین پیشرفته جنگی دشمن ایستادند.

سردار سالاری عنوان کرد:درایت، اراده و تلاش بسیج سنگرهای دنیا را یک به یک فتح خواهد کرد، چنانچه مقام عظمای ولایت این تشکل را در دنیا بی مانند و بی مثال می دادنند؛ امروز بسیج ما الهام بخش آزادگان سراسر دنیا است و مسلمین به بسیجیان افتخار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با لطف خداوند و تلاش های بسیج می توانیم در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می توانیم به پیروزی برسیم و راه آن جاری شدن فرهنگ بسیجی در بدنه مدیریتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha