دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بصیرت

حوزه/ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دورود گفت: احساس مسئولیت در قبال تحقق اهداف انقلاب، رسالت اصلی بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام امیدی، در نشست بصیرتی خواهران طلبه مدرسه علمیه عالی حضرت خدیجه کبری (س) دورود با اشاره به اینکه بسیج از برکات نظام شکوهمند اسلامی است، گفت: بسیجیان باید با اخلاص،ولایت مداری و سعه صدر در راستای تبیین و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب قدم بردارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان در قبال تحقق اهداف انقلابی در جامعه مسئولیت پذیر باشند، خاطرنشان کرد: بسیجیان با تمام توان در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه دورود با اشاره به اینکه خواهران طلبه و بسیجی رسالتی خطیر در استحکام آموزه های دینی و انقلابی در جامعه دارند، گفت: خواهران طلبه و بسیجی باید با نیاز سنجی های اجتماعی و فرهنگی و تبلیغ مستمر در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب کوشا باشند.

حجت الاسلام امیدی در پایان، بصیرت افزایی و حفظ بصیرت دینی و انقلابی را از دیگر رسالت ها و وظایف خواهران طلبه بسیجی عنوان و خاطرنشان کرد: خواهران باید از هر فرصتی برای تبلیغ اهداف انقلابی و ارتقای بصیرت دینی در جامعه بهره گیرند و همواره به تبلیغ بپردازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha