سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
باوقار

حوزه/استاندار هرمزگان با صدور حکمی، حجت الاسلام احمدرضا باوقار را به سمت «مشاور استاندار هرمزگان در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات»، منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در این حکم خطاب به حجت الاسلام احمدرضا باوقار، آورده است: با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات»، منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ضمن برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظایف قانونی، موفق و موید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است، حجت الاسلام احمدرضا باوقار، اهل استان هرمزگان و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مذاهب اسلامی از دانشگاه قم است.

وی در حال حاضر مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان است و مسئولیت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان، مدیر گروه های علمی دانشگاه ادیان قم، مدیر گروه علمی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) و پژوهشکده حج و زیارت قم را نیز در کارنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha