یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
پویش «سپاس پرستار»

 همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان بوشهر پویش سپاس پرستار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار در جامعه قرآنی امروز با حضورمسئول هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان و رئیس اداره امور قرآنی و سایر اعضای جلسه در اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار پویش جمع‌آوری بهترین خاطرات دوران پرستاری در قالب عکس و متن با عنوان پویش «سپاس پرستار» در استان بوشهر برگزار شود.

این پویش به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار خواهد شد و زمان برگزاری آن، از نوزدهم لغایت ۲۶ آذر ۱۴۰۰ خواهد بود.

پرستاران علاقه‌مند به شرکت در این پویش می‌توانند آثار ارسالی خود شامل تصاویر مرتبط با ارتباط دعا و قرآن با درمان و نوشته‌های متنی خود را از طریق واتساپ و ایتا به شماره تلفن ۰۹۲۱۸۷۸۱۷۱۰ ارسال کنند.

گفتنی است، قرعه‌کشی و اعلام اسامی برندگان این پویش ۳۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و به برندگان جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha