سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور گفت: بیکاری و تبعات ناشی از این معضل را دراستان لرستان کاهش خواهیم داد .

به گزاذش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، صبح امروز در بدو ورود به استان لرستان در جمع خبرنگاران، با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با گرامیداشت یاد و خاطره ۶ هزار و ۳۰۰ شهید لرستانی و همچنین شهدای پرستار و مدافعان سلامت، گفت: شهدای گرانقدر، جانانه در مقابل دشمنان و بحران ها ایستادند و جان خود را برای اعتلای ایران اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه امروز برای بنده توفیقی حاصل شده تا در جمع مردم خوب لرستان باشم، افزود: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی، نمی توان در اجتماعات گسترده مردمی شرکت کرد و شرایط اجازه نمی دهد اجتماعات گسترده مردمی برگزار شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی، انقلابی و عاشق نظام هستند، خاطر نشان کرد: خدمت به مردم این استان افتخار است و تلاش می کنیم مشکلات مردم در این استان کاهش و مرتفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه استان لرستان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه های مختلف است که باید از این ظرفیت های برای رونق اقتصادی و کاهش مشکل بیکاری بهره گرفت، گفت: این استان دارای ظرفیت های آب، خاک و کشاورزی، اما با این وجود همچنان آمار بیکاری در لرستان بالا است و باید برای کاهش این معضل راهکارهای اساسی اندیشیده شود.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از واحدهای صنعتی استان تعطیل و یا نیمه فعال است، اظهار کرد: شرایط بیکاری و تبعات ناشی از این معضل به شدت موجب رنج ما شده و تلاش می شود آمار بیکاری در لرستان با تدابیر برنامه ای ویژه کاهش یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha