چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
نشست سمنان

حوزه/عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ورود نیروهای جهادی برای اداره کشور مایه فتح و برکت است؛ زیرا کسانی که خودشان را وقف انقلاب کرده اند از جنس سردار سلیمانی بوده و این را باید مغتنم بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، غلامعلی حداد عادل، در همایش نیروهای انقلاب اسلامی که با حضور امام جمعه سمنان، استاندار، تشکل ها و احزاب مختلف، روحانیت و طلاب خواهر و برادر فعال در عرصه فرهنگی برگزار شد اظهار داشت: مشکلات کشور و امیدی که برای حل مشکلات ایجاد شده از عناوین مورد تأمل است.

وی خاطر نشان کرد: مهم ترین لطف و عنایت خداوند، امام راحل(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، وجود رهبر فرزانه انقلاب و زندگی بر پایه عدل و اسلام است.

مشاور عالی رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: قدم گذاشتن قوای سه گانه در راهی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده از آغاز انقلاب تا به امروز سابقه نداشته و جای بسی شکر  پروردگار را دارد.

حدادعادل خاطرنشان کرد: ورود نیروهای جهادی برای اداره کشور مایه فتح و برکت است؛ زیرا کسانی که خودشان را وقف انقلاب کرده اند از جنس سردار سلیمانی بوده و این را باید مغتنم بدانیم.

وی در پایان گفت: با فشارهایی که کشور مواجه است، نقشه ها و توطئه های دشمنان و در راس همه آنها مشکلات اقتصادی جزء با کار جهادی میسر نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha