یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: در شرایطی که جامعه به نوعی درگیر هجمه های اعتقادی و فرهنگی است مبلغین دینی باید با داشتن روحیه جهادی دین را در برابر این تهاجمات حفظ کنند و اجازه ندهند که اعتقادات راستین اسلام ناب محمدی تحت تاثیر این هجمه ها تضعیف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امروز در جلسه اخلاق طلاب اهل سنت سنندج، اظهار داشت: یکی از مهمترین اعمالی که زمینه سعادت دنیوی و اخروی می شود، اعتقاد قلبی به معبود است.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: اعتقاد به معنویات می توانند ما را در برابر بسیاری از ناملایمات روزگار آب دیده کند و نیز اعتقاد به این موضوع باعث می شود که در زندگی اجتماعی نیز همواره موفق باشیم و به شخصیتی اجتماعی با داشتن روحیه دینی و معنوی تبدیل شویم.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نگاه جامعه اسلامی به قشر روحانی و طلبه نگاهی دقیق است؛ بنابراین باید همواره در زندگی خویش به ویژه در امور تبلیغی نقشی تاثیرگذار داشته باشید و امیدواریم زندگی ما براساس نص صریح قرآن کریم باشد و نیز مردم را به سمت داشتن زندگی قرآنی دعوت کنیم.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: در شرایطی که جامعه به نوعی درگیر هجمه های اعتقادی و فرهنگی است مبلغین دینی باید با داشتن روحیه جهادی دین را در برابر این تهاجمات حفظ کنند و اجازه ندهند که اعتقادات راستین اسلام ناب محمدی تحت تاثیر این هجمه ها تضعیف شود.

امام جمعه موقت سنندج در پایان سخنان خود با اشاره به انتخاب استاندار جدید کردستان عنوان داشت: امیدواریم که حضور استاندار جدید، جوان و البته بومی کردستان بتواند منشا برکت و توسعه اقتصادی و کاهش بیکاری برای این خطه از ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha