یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: بنده دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انجام کارهای فرهنگی در کردستان هستم کما اینکه نسبت به مسائل مختلف استان بی‌تفاوت نیستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در دیدار با جمعی از فعالان سیاسی فرهنگی استان کردستان به بازگویی روایتی از امام جواد(ع) پرداخت و اظهار داشت: ۴ چیز انسان را در پیشبرد کارها کمک می‌کند که سلامتی، توانگرایی، دانش و علم جزو آنهاست که باید دستیابی به این توفیق را از خداوند بخواهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه فعالان سیاسی وحدت و انسجام داشته باشند، گفت: گروه‌های مختلفی با عنوان بیانیه گام دوم انقلاب در استان فعالیت کرده در حالی‌که این بیانیه برای تشکیل یک حزب نیست بلکه هدف کار عملی است.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود کسانی که تحت لوای بیانیه گام دوم انقلاب در استان فعالیت می‌کنند، حداقل یک‌بار بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند کار عملی و جهادی بوده نه برگزاری جلسات افزود: این بیانیه از بخش‌های مختلف تشکیل شده که اقتصاد، عدالت و معنویت و اخلاق که امروزه مغفول مانده از همه مهمتر بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با ذکر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب چکیده‌ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و وصیتنامه امام(ره) است، اظهار کرد: سوال اینجاست مسئولان چند بار این بیانیه را خوانده و از این حوزه مطلعند؟

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یادآور شد: فعالان سیاسی و اقشار مختلف مردم به دولت سیزدهم اعتماد کردند اکنون نیز باید فعالان سیاسی به نماینده عالی دولت برای انتخاب مدیران استانی اعتماد کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه دوستداران انقلاب و استان برای پیشرفت و حل مشکلات مختلف کردستان همچون بیکاری، اشتغال، اقتصاد، مسائل مرزی و بانوان برنامه ارائه بدهند، عنوان کرد: بنده طرح و ایده‌ها را به مسئولان متولی کشوری و استانی منعکس خواهم کرد.

وی با بیان اینکه انتخاب مدیران استانی بر عهده استاندار است، گفت: بنده دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و انجام کارهای فرهنگی در کردستان هستم کما اینکه نسبت به مسائل مختلف استان بی‌تفاوت نیستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت کادرسازی نیروها تاکید کرد و بیان داشت: فعالان سیاسی اجازه بدهند برای قبول مسئولیت‌ها دنبالشان بروند نه اینکه خودشان پیگیر شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان سخنان خود ابراز داشت: امیدواریم همه مسئولان و فعالان سیاسی مخلصانه در استان کردستان فعالیت کرده تا مردم از موفقیت دولت سیزدهم منتفع شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha