چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حسینی امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: دریافت حقوق نجومی برخی مدیران مصداق بارز خوردن حق مردم محسوب می شود، چرا که اکثر مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام سید علی حسینی، در دیدار سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید افراد لایق و متخصص برای اداره کشور در دولت بکار گرفته شوند، گفت: دولت باید با بهره گیری از افراد متخصص و توانمند و نیروهای جهادی و انقلابی با تمام توان در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد.

وی با بیان اینکه باید برای اداره کشور نیروهای ولایی و انقلابی در همه عرصه ها برای خدمت به مردم انتخاب شوند، افزود: دریافت حقوق نجومی برخی مدیران مصداق بارز خوردن حق مردم محسوب می شود، چرا که اکثر مردم با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه در شهرستان بروجرد لرستان ۵ هزار خانوار زیر خط فقر زندگی می کنند، خاطر نشان کرد: انتظار می رود دولت سیزدهم برای حل مشکلات معیشتی مردم اقدامات چشمگیری انجام دهد.

حجت الاسلام حسینی، رونق اشتغال و تولید را از مطالبات مردم دانست و با اشاره به اینکه ۲۰ دی سال ۶۵ تعداد ۶۸ دانش آموز بروجردی در بمب باران هوایی به شهادت رسیدند، اظهار کرد: ضروری است با احداث مجتمع ایثار و شهادت در جوار گلزار شهدای بروجرد موافقت شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha