دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جلسه

حوزه/ اولین جلسه هیأت موسس فصلنامه تربیت متعالی در محل مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه، برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه هیأت موسس فصلنامه تربیت متعالی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه، حجت الاسلام سید صمد موسوی مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه و جمعی از اندیشمندان و صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت برگزار شد و طرح توجیهی راه اندازی فصلنامه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ در حاشیه این جلسه گفت: مطالب این فصل نامه مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ابتناء بر فلسفه تربیت معلم در جمهوری اسلامی ایران و ناظر بر بیانیه ی گام دوم انقلاب می باشد.

وی افزود: فقه و حقوق تربیتی، مطالعات تاریخی در تعلیم و تربیت اسلامی، مطالعات تطبیقی در عرصه تعلیم و تربیت ، تحلیل و بررسی مبانی تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بررسی و نظریه پردازی در ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارائه روشهای نوین در تربیت متعالی برخی از موضوعات مورد توجه خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی در پایان از کلیه پژوهشگران حوزه و دانشگاه که در عرصه تعلیم و تربیت اسلامی صاحب اثر و پژوهش می باشند دعوت کرد تا با مجله مذکور همکاری نمایند.

گفتنی است: مجله‌ی تربیت متعالی، مجله‌ای علمی به صاحب امتیازی مرکز تربیت معلم مبلغ حوزه های علمیه است که به صورت فصلنامه منتشر خواهد شد و تلاش دارد که با بهره‌گیری از جدیدترین یافته‌های علمی متخصصان، گامی در جهت توسعه‌ و کیفیت بخشی به دانش تربیت اسلامی و تبیین چالش‌ها و ارائه راهکارهای مرتبط با آن در همه‌ی ابعاد بردارد و مخاطبان این نشریه، استادان، معلمان، متخصصان و سایر پژوهشگران و علاقه مندان تعلیم و تربیت اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha