جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه در سفر به آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به همراه حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن، مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیرخانی مدیر آسیا و اقیانوسینه، حجت الاسلام امین دین مسئول دفتر ادیان و مذاهب ، آقایی فدایی مدیر آمریکا و اروپا و حجت الاسلام مهدی قاسم پور مسئول امور ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری در این دیدار با اشاره به این که آموزش های مهارتی، کوتاه مدت و بلند مدت برای طلاب حوزه های علمیه طراحی شده است، گفت: در تمام برنامه های تحولی توسعه خدمات تبلیغی حوزه های علمیه چه از بعد داخلی و چه از بعد خارجی از جمله رویکردهای تحولی حوزه های علمیه است.

وی افزود: مباحث بین المللی منحصر در قم خلاصه نشود و استان های که ظرفیت بین المللی دارند، در مباحث بین المللی تقویت شوند و در این راستا استان آذربایجان شرقی به لحاظ همسایگی با سه کشور اولویت ویژه ای پیدا کرد و در ساختار تشکیلاتی مدیریت حوزه علمیه استان دستورات لازم لحاظ شد.

مسئول ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه کشور افزود: توجه به عرصه بین الملل از جمله ویژگی های بارز حوزه های علمیه است و در این زمینه یک مسیر رو به رشد را در حال طی کردن هستیم.

دراین دیدار حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ضمن قدردانی از حضور مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل و مدیران مرکز ضمن اعلام آمادگی کامل حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی برای تحقق منویات آیت اعرافی مدیر حوزه های علمیه، افزود: استان آذربایجان شرقی بدلیل همسایگی با سه کشور ظرفیت بسیار خوبی برای هرگونه برنامه های دینی و فرهنگی را دارد.

وی افزود: باید از هرگونه تشتت در برنامه ها و تداخل ماموریت ها پرهیز کرد و از یک برنامه ریزی منجسم واحدی بهره جست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: در تبریز طلاب مستعد زیادی داریم که نیازمند برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی هستند تا در زمینه فعالیت های بین المللی موازی کاری نهادهای فرهنگی به حداقل رسد.

وی افزود: ما، آماده همکاری با مرکز ارتباطات و بین الملل هستیم در زمینه فعالیت های بین المللی باید فرماندهی وجود داشته باشد.

دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha