پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان گفت: شهید سلیمانی کابوس آمریکا، رژیم صهیونیستی، داعش و دیگر گروهک های تکفیری و تروریستی در منطقه بود، به طوری که حضور اوی در منطقه باعث تضعیف این جنایتکاران عالم بشریت گردید.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی زندگی و جان خود را فدای امنیت و وحدت مسلمین کرد و این افتخار بزرگی برای ملت ایران اسلامی است که چنین فرزندان برومندی دارد.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان گفت: شهید سلیمانی با توجه به جایگاه مردمی می توانست بهترین پست ها و مناصب را داشته باشد، ولی هدف غایی و الهی این سردار رشید اسلام تنها خدمت به خلق الله، دفاع از جهان اسلام و مظلومان بود و نهایت در راه تحقق این امر توسط نیروهای تروریستی آمریکا به شهادت رسید.

مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه امنیت امروز ایران اسلامی مرهون بزرگانی همانند شهید سلیمانی است، افزود: کسانی که خود را وقف آرامش و امنیت مردم می کنند در نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند و در این میان نقش شهید سلیمانی بسیار پررنگ است.

وی افزود: شهید سلیمانی کابوس آمریکا، رژیم صهیونیستی، داعش و دیگر گروهک های تکفیری و تروریستی در منطقه بود، به طوری که حضور اوی در منطقه باعث تضعیف این جنایتکاران عالم بشریت گردید.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان عنوان کرد: جایگاه شهید قاسم سلیمانی به حدی والاست که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این سردار رشید می فرمایند: «شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود قیامت به پا کرد چرا که ملت ایران بعد از شهادت این شهید بزرگوار تازه از او به شناخت رسیدند».

دریایی در پایان خاطرنشان کرد: الگوی شهید سلیمانی، سیره و منش سیدالشهدا (ع) و قیام عاشورا بود؛ این شهید عزیز به عنوان نماد مقاومت، مظهر شجاعت، اخلاق و اجرای عدالت در جهان اسلام بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha