پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
Ayatollah Nouri Hamedani

حوزه / افتخار جمعیت هلال احمر این است که براساس وظایف انسانی به مردمی که در موارد مختلف نیازمند هستند، کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین معزی در دیدار با مراجع و علما در قم گفت: افتخار جمعیت هلال احمر این است که بر اساس وظایف انسانی به مردمی که در موارد مختلف نیاز به کمک دارند، حمایت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر عنوان کرد: مهمترین فعالیت این سازمان که بر اساس وظایف انسانی تعریف شده در ارتباط با انواع حوادث و بلاهای طبیعی همچون زلزله، طوفان، تصادف، سیل و… است.

وی بیان داشت: در همه این موارد هلال احمر سعی دارد حضوری به موقع و سریع داشته باشد تا مردم کمترین مشکلی را احساس نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به وظایف نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، افزود: نماینده ولی فقیه در این جمعیت، وظایفی دارد که از جمله ارتقای فرهنگ دینی و الهی و عمل به طبق موازین شرعی در موارد هبه، موقوفه و… است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی افزود: کارهای که در این جمعیت، انجام شده حتی در صلیب سرخ جهانی هم بازتاب داشته و از تجربه‌های فعالیت این سازمان استفاده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر عنوان کرد: این جمعیت، در خارج کشور هم فعالیت‌هایی داشته از جمله کشورهای فقیری مانند بولیوی، که در راستای حقوق انسانی خدمت رسانی کرده است.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت این سازمان راه اندازی کانون‌های طلاب، دانش آموزی و دانشجویی، آموزش به فراگیران علوم بهداشت و روان و کمک‌های اولیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha