شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جماعت باید یک فرمانده در سنگر مسجد

حوزه/ مسئول قرارگاه جهادی، مسجدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمن در دفاع مقدس به برکت مساجد بوده و الآن هم ائمه جماعت باید یک فرمانده در سنگر مسجد باشند.

حجت الاسلام رحمان فرج اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به توصیه امامین انقلاب در خصوص اهمیت سنگر مساجد، اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) رسالت خود را از مسجد آغاز و سپس ندای وحی و مبارزه با نمادهای کفر و الحاد را به گوش جهانیان رساند.

مسئول قرارگاه مسجدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن از همین پایگاه و سنگرهای اسلام ضربه خورده است، ادامه داد: حضور امام جماعت توانمند و دارای برنامه می‌تواند تحولی عظیم را در محلات به وجود آورد و از طرفی تعریف جدیدی از کارکرد مسجد را ارائه نماید.

وی ادامه داد: موفقیت بر نامه‌ها و پروژه‌های تربیت نسل جوان در نظام اسلامی، بدون پشتوانه مسجدی و حضور ائمه جماعت خوش فکر و انقلابی مقدور نیست.

حجت الاسلام فرج اللهی اظهار کرد: نهادهای دینی و مسئولین مرتبط با جوانان با حضور در مساجد محل زندگی خود و حمایت از برنامه‌های پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی، فصل جدیدی را در مبارزه با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی رقم بزنند.

مسئول قرارگاه مسجدی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید بدانیم که تخریب معابد، زیارتگاه‌ها و مساجد توسط داعش به پشتوانه رژیم صهیونیستی، آمریکا و دلارهای نفتی، جهت جلوگیری از تربیت روح ایمان و غیرت دینی بود.

وی در پایان گفت: رمز موفقیت نهادهای انقلابی در دهه ۶۰ ارتباط تنگاتنگ با امامان جماعت و مساجد بود.

امام جماعت موفق فرمانده سنگر مسجد است

امام جماعت موفق فرمانده سنگر مسجد است

امام جماعت موفق فرمانده سنگر مسجد است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • اکبری IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
    1 0
    با سلام بنده به سهم خودم از زحمات حجت الاسلام آقای فرج اللهی در خصوص طرح ابتکاری پخش نماز و روزه استیجاری بین طلاب استان که مقداری از مشکلات مالی آنها را تأمی ننمود،تقدیر و تشکر می نمایم. گرچه بدست آوردن نماز و ورزه استیجاری از دفتر علما و مراجع به سختی انجام می گیرد.