دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اخبار کوتاه

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان، صبح امروز جمعی از جوانان استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر اظهار کرد: یکی از مهمترین کارهای تخصصی در حوزه‌های تعیین تکلیف به ویژه در حوزه قضائی، کار شما در عرصه پزشکی قانونی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: کار کارشناسی که شما انجام می‌دهید برای بسیاری از اموری که مترتب بر شناخت موضوع است راهگشاست و اگر این شناخت موضوع و کار کارشناسی نباشد، حکم و تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها یا متوقف می‌شود یا مترتب بر جهل و تخمین می‌شود که کاملاً اشتباست.

وی با اشاره به کمبودهای پزشکی قانونی در سطح استان، تصریح کرد: چون کار شما در پزشکی قانونی یک کار تخصصی است باید جغرافیای کار، تجهیزات، نرم افزار و مغز افزار کار و منابع انسانی شما دارای استانداردهای لازم باشند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اگر تجهیزات و امکانات پزشکی قانونی استاندارد نباشد، یا کار سریع پیش نمی‌رود یا کار استاندارد تحقق پیدا نمی‌کند، تأکید کرد: تأمین اعتبارات در حوزه پزشکی قانونی استان بوشهر در حد مناسب یک ضرورت است.

برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور در بوشهر

سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه، صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره ره آورد سرزمین نور، اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های به عمل آمده جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در بوشهر اسفندماه برگزار می‌شود.

صبحانی خواه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهداف خاصی را در توسعه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی دنبال می‌کند که در این راه تلاش و سختی‌های آن را با جان و دل خرید.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: اجرای این برنامه‌ها در دستیابی به اهداف و آرمان‌های شهدای والامقام موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه شهدا، امام و ولی خود را خوب شناختند و به آن اقتدا کردند، گفت: گره کار ما امروز این است که ما نتوانسته ایم همانند شهدا عمل کنیم.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در پایان گفت: بسیجیان، دانش آموزان و عموم مردم می‌توانند دلتنگی های راهیان نور خود را در قالب استوری، کلیپ‌های یک دقیق ای، شعر، وبلاگ، نماهنگ، دلنوشته و تولید محتوا برای شرکت در جشنواره ره آورد سرزمین نور را تا پانزدهم بهمن ماه به شماره فضای مجازی ۰۹۱۷۷۴۷۸۸۳۸ ارسال کنند.

دیدار جوانان با امام جمعه بوشهر

در ادامه سلسله نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با جوانان، صبح امروز جمعی از جوانان استان بوشهر همزمان به صورت حضوری و مجازی با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری دیدار کردند.

این نشست که در بستر فضای مجازی نیز به صورت آنلاین پخش می‌شد، چند تن از حاضرین در رابطه با حوزه‌های مختلف مطالب و سوالاتی را بیان کردند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ضمن بیان نکاتی در رابطه با موضوعات مطرح شده، به مسائل و پرسش‌های بیان شده پاسخ گفت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha