جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
یوم الله 9 دی خشم مقدس مردم انقلابی علیه فتنه گران

حوزه/معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها گفت: سردار دل ها،نماد بصیرت و ولایت مداری بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، دکتر هاشمی، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور، در نشست هم اندیشی با موضوع بازخوانی حماسه یوم الله ۹ دی، در خرم آباد با اشاره به اینکه یوم الله ۹ دی اوج ولایت مداری و بصیرت مردم ایران در دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی بود، گفت: یوم الله ۹ دی خروش یکپارچه و خودجوش ملت انقلابی ایران اسلامی در دفاع از اهداف و ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی در یوم الله ۹ دی فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کردند، اظهار داشت: حضور باشکوه و بی‌بدیل مردم ایران اسلامی در یوم الله ۹ دی توطئه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نقش برآب کرد.

معاون تربیت و آموزش بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه باید تلاش کنیم برنامه‌های یوم الله ۹ دی با شکوه و با محتوا برگزار شود خاطر نشان کرد: ارتقا بصیرت افراد جامعه نسبت به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب باید هدف اصلی برنامه‌های یوم الله ۹ دی باشد.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار دل‌ها نماد شجاعت، ولایتمداری و اوج بصیرت انقلابی بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان هم در این نشست با اشاره به یوم الله ۹ دی بیان داشت: نبوت، امامت و ولایت سه کلید واژه‌ای هستند که مردم مسلمان و انقلابی می‌توانند با تمسک و پیروی از این ۳ کلید، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام حاتمی در پایان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی مظهر بصیرت و آگاهی بود افزود: سردار دل‌ها نمود یک شخصیت با بصیرت و انقلابی بودند که در شکل دهی به جبهه مقامت نقشی بدیل داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha