چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ تجمع باشکوه روحانیون و طلاب تبریزی برای بزرگداشت حماسه نه دی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: حماسه هشتم دی مردم تبریز در سال ۸۸ زمینه ساز حماسه نهم دی شد و آب برآتش فتنه‌ها و توطئه‌ها ریخت و چون سیلی بزرگ همه آمال و آرزوهای واهی دشمنان اسلام را از بین برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی و دهه بصیرت که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد، گفت: در چهار دهه گذشته ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های بی شمار دشمنان و استکبار جهانی با قدرت و عزت ایستاده است و به رغم مشکلات عدیده همچنان پیش می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، رسالت مهم طلاب، اساتید و روحانیون را مهم خواند و گفت: در فتنه ۸۸ تمام دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی به میدان آمدند و هوشیاری ملت آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث خنثی شدن همه توطئه‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با راهبرد جذب حداکثری و دفع حداقلی در سال ۸۸ فتنه‌ای بسیار بزرگ را خاموش کرد و با تکیه بر مردم خط بطلان بر افکار و اندیشه دشمنان ناآگاه کشید.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی با اشاره به هوشمندی مردم تبریز و آذربایجان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اظهار کرد: حماسه هشتم دی مردم تبریز در سال ۸۸ زمینه ساز حماسه نهم دی شد و آب برآتش فتنه‌ها و توطئه‌ها ریخت و چون سیلی بزرگ همه آمال و آرزوهای واهی دشمنان اسلام را از بین برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha