دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مسابقه فرهنگی رساترین فریاد

حوزه/ خانم داودالموسوی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت خطبه فدکیه به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، گفت: مسابقه «رساترین فریاد» ویژه فرزندان دختر طلاب غیرحضوری و مجازی و دانش‌آموزان مجتمع هُدای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیده ربابه داودالموسوی با اشاره به برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی به مناسبت ایام شهادت جانسوز حضرت فاطمه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: مسابقات فرهنگی در شرح خطبه غرّای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف اهمیت و تأثیر دینی و سیاسی خطبه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و تبیین دیدگاه‌های بزرگان و علما برنامه‌ریزی شده است، گفت: یکی از مسابقات فرهنگی در این ایام با عنوان «رساترین فریاد» است که ویژه فرزندان دختر طلاب غیرحضوری و مجازی و دانش‌آموزان مجتمع آموزشی تربیتی هدی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در این مسابقه، دانش آموزان مقطع ابتدایی می توانند در مسابقه نقاشی با موضوع شهادت و میلاد حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها شرکت کنند.

داودالموسوی ادامه داد: برای دانش آموزان مقطع دوره متوسطه اول و دوم نیز موضوع رونویسی ترجمه فارسی خطبه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: شرکت کنندگان آثار خود را در بازه زمانی ۲ تا ۴ بهمن از طریق شناسه @farhangi_۲۴۲۶ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

۳۱۳/‏۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha