چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
۱

حوزه/ معاون تربیتی فرهنگی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات اداره قرآن و حدیث خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» معصومه ظهیری با اشاره به اینکه تعداد زیادی از  اساتید، کارمندان و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در مسابقات مختلف اداره قرآن و حدیث در طول ترم گذشته شرکت داشته اند، گفت: اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام الله علیها در طول ترم گذشته و به فراخور مناسبت ها و اقتضائات مسابقات مختلفی را از متون معتبر قرآنی و حدیثی با هدف معرفت افزایی و انس طلاب با معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام برگزار کرد که با استقبال پرشور طلاب ، اساتید و کارمندان مواجه شد.

وی ادامه داد: واحدهای مختلف اداره قرآن و حدیث با  برگزاری این مسابقات طلاب، اساتید و کارمندان جامعه الزهرا سلام الله علیها را به رقابت پیرامون خطبه فدک حضرت زهرا سلام الله علیها، فرصت های نوروز، زیارت شریف جامعه کبیره و مناجات شعبانیه در بخش های معارفی، هنری فراخواندند.

وی تاکید کرد: دومین دوره از سلسله مسابقات تلاوت تقلیدی یادواره حضرت زهرا سلام الله علیها نیز مسابقه دیگری بود که با هدف ترویج زیباخوانی قرآن کریم میان طلاب و اساتید برگزار شد.

ظهیری در پایان گفت: برگزیدگان مسابقات اداره قرآن و حدیث می توانند تا پایان شهریورماه با مراجعه به اداره قرآن و حدیث واقع در طبقه دوم ساختمان اداری خواهران هدایای خود را دریافت کنند.

علاقه مندان جهت دریافت اسامی برگزیدگان می توانند به نشانی ذیل مراجعه کنند؛

http://jz.ac.ir//dorsapax/Data/Sub_0/File/mosabeghehasamii.docx

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha