چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عبدالمجید ابراهیمی فر

حوزه/ دهه فجر ایام آزادسازی انرژی های نهفته یک ملت بود، همانگونه که در طبیعت انرژی هسته ای وجود دارد که با آزادسازی آن دنیا متحول می شود در درون انسان ها هم انرژی وجود دارد که اگر شناسایی شود نتیجه آن انقلابی است که امام(ره) فرمود انفجار نور بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید ابراهیمی فر یکی از نویسندگان حوزوی و از اساتید بسیجی حوزه علمیه عامل پیروزی انقلاب را شناسایی استعدادها عنوان کرد.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر از آن به عنوان ایام مجاهدت و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران برای رهایی از ظلم و رژیم ستمشاهی یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران با انقلاب خود دست استکبار و رژیم ستم شاهی را کوتاه کرد و امام خمینی کاری انجام داد که در طول تاریخ دیده نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر در ادامه به اهمیت شناسایی استعدادهای افراد اشاره کرد و گفت: در این ایام امام خمینی تمام استعدادهای ملت را شناسایی کرد و به کار برد تا دست استکبار کوتاه شود و رژیم ستم شاهی با قدمت ۲۵۰۰ ساله به صورت موروثی، توسط مردم کنار گذاشته شود.

وی عمده ترین کار امام را شناسایی استعداد بزرگ ملت ایران دانست و بیان کرد: دهه فجر ایام آزادسازی انرژی‌های نهفته یک ملت بود، همانگونه که در طبیعت انرژی هسته‌ای وجود دارد که با آزادسازی آن دنیا متحول می‌شود در درون انسان‌ها هم انرژی وجود دارد که اگر شناسایی شود نتیجه آن انقلابی است که امام فرمود انفجار نور بود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی فر در پایان خاطر نشان کرد: این ایام را جشن می‌گیریم زیرا ملت ایران توانست بر اهریمن پیروز شود و استکبار را از کشور بیرون کند و خودشان بر کشور خود تصمیم بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha