جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله علماء در دیدار امروز نخبگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز همه ما مسئول هستیم و باید «جهاد تبیین» را اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار نخبگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه، بر ضرورت رفع سریع مشکلات مردم و تأمین رفاه آنان تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز اهل بصیرت می‌بینند که دشمن با ما در حال جنگ فرهنگی و اقتصادی است، لذا باید با تبعیت از ولایت، بدانند چه کار کنند که در دام استکبار نیفتند و بر اساس مدار مدیریتی ایشان برنامه ریزی کنیم، زیرا استکبار بیکار نمی‌نشیند و مدام در حال توطئه است.

آیت الله علما با اشاره به حضور شوم آمریکا در افغانستان، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با ورود به افغانستان، فرهنگ، دین و اعتقادات مردم افغانستان را هدف دادند، البته استکبار عجله‌ای برای نتیجه گیری ندارد، آنها برای صد سال آینده برنامه ریزی می‌کنند.

ایشان با اشاره به گرانی‌های موجود خاطر نشان ساخت: گرانی و بیکاری هست، اما وقتی اینها را در کنار موقعیتی که الان داریم می‌گذاریم، می‌بینیم پیشرفت‌های بزرگ و شگرفی در تمام حوزه‌ها داشته ایم.

امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به عزت انقلاب اسلامی یادآور شد: همین کرمانشاه خودمان جولانگاه آمریکای ها بود، آزادانه و هرگونه که دلشان می‌خواست رفتار می‌کردند؛ اصلاً ایران را مال خودشان می‌دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز دنیا می‌داند که صنعت هسته‌ای ما تعطیل نمی‌شود، زیرا دانش آن بومی شده است؛ امروز همه ما مسئول هستیم و باید «جهاد تبیین» را اجرا کنیم.

آیت الله علما با اشاره به اهمیت جامعه کارگری، افزود: هم کارگران و هم مردم باید در رفاه باشند و هیچ تردیدی در این مهم نیست، ادارات باید خدمت دهی به مردم را سرلوحه قرار دهند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه در پایان با اشاره به عظمت انقلاب و مدیریت بی بدیل مقام معظم رهبری گفت: موضع گیری های رهبری حکیم در دنیا بی نظیر است، لذا بدانیم این عظمت و قدرت به راحتی به دست نیامده و خون دل‌ها خورده ایم؛ شیخ فضل الله نوری برای یک کلمه مشروعه پای دار رفت و شهید شد.

جهاد تبیین رسالت عمومی است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha