شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
22 بهمن در سنندج

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: امروز مهمترین عامل در پیروزی مقابل دشمنان نظام و انقلاب وحدت کلمه است؛ با وحدت و انسجام می‌توان تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد و این را تاریخ به ما نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر سنندج اظهار داشت: خداوند به مؤمنین و پرهیزگاران یک آرامش و ایمان خاصی داده است که در سایه این آرامش می‌توانند به معنویت برسند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در ۴ دهه اخیر به عینه دیده شده است که گاهی اوقات شرایط باعث ایجاد یک فضای سستی در کشور می‌شد، ولی در این میان همیشه خداوند یار و یاور ملت ایران بوده است.

این استاد حوزه ادامه داد: در همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی معاندان این کشور به روش‌های مختلفی آغاز شد که نهایت دشمنی آنها با آغاز جنگ هشت ساله شکل گرفت، جنگی که با وجود جوانان رشید این سرزمین در آن سرفرازانه پیروز میدان شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: امروز هم جوانان این مرزوبوم به تاسی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های مبارزه با تروریسم به عنوان مدافعان حرم حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه باید قدردان اقتدار و استقلال این انقلاب باشیم، بیان کرد: امروز مهمترین عامل در پیروزی مقابل دشمنان نظام و انقلاب وحدت کلمه است، با وحدت و انسجام می‌توان تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد و این را تاریخ به ما نشان داده است.

وی با اشاره به اینکه باید همواره در مسیر انقلاب حرکت کنیم، گفت: امروز جامعه دچار مشکلاتی شده است که همه باید با تعامل و همکاری این مشکلات را برطرف کنیم و اجازه ندهیم که بیشتر از این به اقشار مستضعف آسیب برسد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر اینکه باید برای از بین بردن بیکاری نسل جوان راهکارهای علمی و درست اندیشیده شود، خاطرنشان کرد: بعد از گذشت بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی امروز نیازمند بیان و تبیین دستاوردهای این انقلاب هستیم که این مهم را رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب «جهاد تبیین» بیان فرمودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha