چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 1010424
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تبریز

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از محل نیت موقوفات بین نیازمندان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، صمد صادقی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند، روز شنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی که با حضور مسؤولین شهرستان در امام‌زاده سید ابراهیم (ع) مرند، گفت: اداره اوقاف و امور خیریه مرند همزمان با روز شهادت امام موسی بن جعفر (ع)، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری گروه تبلیغی «فروغ» نموده است.

وی افزود: ارزش هر یک از این بسته‌های معیشتی بیش از چهار میلیون ریال بوده و شامل برنج، روغن، لوبیا، تن ماهی، ماکارونی و گوشت گوسفندی می‌باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مرند خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در دستور کار اداره اوقاف مرند قرار گرفته و در این راستا از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه هدف ما رساندن بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی بوده است، افزود: در جهت حفظ و رعایت کرامت انسانی، تحویل بسته‌ها به نیازمندان نیز از طریق افراد معتمد محلی و هیئت امنای امام‌زادگان صورت گرفته است.

داوود عباسی فرماندار ویژه مرند نیز کمک‌های مومنانه را یکی از خداپسندانه‌ترین کارها و حرکت بسیار زیبا و معنوی بیان کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و نگاه و تدبیر مقام معظم رهبری در بحبوحه بیماری کرونا، موضوع مواسات و کمک‌های مومنانه مطرح و به برکت اجرای این طرح، بسیاری از مشکلات مردم برطرف شد.

عباسی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه امام زادگان تشریح کرد: امامزاده‌ها باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند چرا که به برکت این امامزاده‌ها می‌توان به سعادت رسید.

وی با اشاره به اینکه احسان در راه خدا ارزش معنوی بالایی دارد، بیان کرد: آنهایی که با گذشت از مال خود اقدام به انجام کارهای خداپسندانه می‌کنند، در واقع با پروردگار خود معامله می‌کنند و اجر بزرگی دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha