چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
پویش بزرگ «از این خونه به اون خونه»

مدیر مرکز مددکاری کوثر از اجرای پویش بزرگ «از این خونه به اون خونه» ویژه اهدای اقلام و کالاهای مازاد به نیازمندان اصفهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مرکز مددکاری کوثر، احمد عظیمی نژاد با اعلام این خبر گفت: طرح اهدای اقلام مازاد شهروندان به نیازمندان در اصفهان در آستانه عید نوروز ۱۴۰۱ انجام می شود

وی اظهار کرد: در این طرح خیران و مردم نیک اندیش با اهدای انواع کالاهای مازاد خود نوروز بهتری را برای نیازمندان و محرومان رقم خواهند زد.

عظیمی نژاد خاطر نشان کرد: این طرح به خیران و مردم نوع دوست فرصت مشارکت و همیاری می دهد تا با اهدای اقلام و کالاهای مازاد و بدون استفاده خود اعم از لوازم برقی خانگی ، پوشاک، اسباب جهیزیه، مبلمان و فرش، نوشت افزار و اقلام آموزشی به رفع نیازهای محرومان واقعی در جامعه کمک موثری کنند.

مدیر مرکز مددکاری کوثر تصریح کرد:اجرای این طرح از سال قبل با دریافت اقلام اهدایی مردم به ارزش حدود ۶۰میلیون تومان در هر ماه اجرا شده و تاکنون بین ۱۲۰۰ خانواده نیازمند توزیع شده که به هر خانواده در چهار مرحله کمک شده است.

حجت الاسلام سجاد شیری، مدیر پویش بزرگ « از این خونه به اون خونه » هم گفت: خیران و نوع دوستانی که قصد شرکت در این اقدام خداپسندانه را دارند می توانند تا ۲۸ اسفندماه جاری از طریق شماره تلفن ۰۳۱۹۱۰۹۹۰۹۰ و یا ارسال عدد ۸ به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۰۱۱۰۱۴۳ اقلام مازاد خود را به خیریه کوثر اعلام کنند تا تیم پشتیبانی با هماهنگی قبلی اقلام را از در منازل خیران تحویل می گیرند و بعد از بررسی های انجام شده اقلام به دست نیازمندان واجد شرایط خواهدرسید.

وی ادامه داد: نیازمندان هم می توانند با مراجعه حضوری به خیریه مدد کاری کوثر واقع در زینبیه اصفهان یا تماس با شماره ۰۳۱۹۱۰۹۹۰۹۰ اقلام مورد نیاز خود را اعلام کنند تا پس از بررسی اقدامات بعدی و اهدای کالا به آنان انجام شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha